Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Utkast: Jul. 23, 2012

Kategori: Mammalivet

Hej!

Lilja sover som en stock inne i rummet och jag hade nyss en välbehövlig uppdatering med min Therese precis, vi ska ju luncha på min kompis jobb på onsdag så vi lär uppdatera om massa saker då, fast vårt största samtalsämne kommer nog vara hur vi vill återuppleva lördagens årliga disco.

Längtar liksom redan till nästa år och som ni märker har jag redan bjudit in mig själv, jag hade ju tydligen varit supertrevlig vilket är svårt när jag dricker, speciellt mot killar. Men nu hade liksom den spärren släppt och jag levde och hade det kalaskul.

Nej, alltså..
Ni kommer få höra en massa repliker och minnen från den kvällen typ tills jag dör. För kvällen var verkligen en av dom bästa och det fanns liksom inga problem.

Det är det som är så bra med mig och Therese, att vi försöker visa varandras bra sidor istället för dåliga och vi har alltid roligt ihop. Har vi tråkigt, så gör vi det roligt.

Är inte ett dugg trött men är så himla uttråkad så ska nog slänga mig i sängen och läsa en favorit i repris, alltså gömda.
Läste ju alltid förr, tills alkoholen kom in i mitt liv och jag glömde bort det fantastiska med att läsa böcker.. Något jag ska börja med igen..

Förresten tränade här under dagen.
Gjorde 100 situps, dansade en kvart och sen var jag helt slut.
Men ska fan göra så varje dag och höja för varje dag som går och dessutom börja promenera en massa men minst en promenad på 20 minuter, sen ska jag dessutom beställa hem modifast och äta i en månad, nu är det dags att satsa.

Nu blir det att spela lite wordfued innan jag kastar mig ner för att läsa en bok.
Hejsvejs!

Kommentarer

  • maria säger:

    låter som bra planer. Önskar jag oxo kunde ta tag i allt.
    Kram Maria

    2012-07-24 | 07:08:09
    Bloggadress: http://www.iaholund.blogg.se
  • Anonym säger:

    Varför flyttade du ifrån Nacka till Jordbro?? Varför svarar du inte på frågan??

    2012-07-24 | 16:42:58

Kommentera inlägget här: