Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Utkast: Jul. 16, 2012

Kategori: Mammalivet

Hallo! Igår så hände absolut ingenting förrutom att åka iväg att handla och därefter blev det bara att vara hemma. Samma sak var det idag, trots det fina vädret men efter natten som var kände jag ingen direkt lust till något. Lilja var inprincip vaken hela natten, en till tand har ju kommit ur under dagen så säkert det som störde henne inatt. Så nu har min flicka fem tänder.. Men på allt med att ha en natt vaken unge så hände det massa annat som gjorde att tårarna rann en del. Som jag skrev tidigare så förstår jag inte hur människor kan behandla andra människor så. Hur man kan ljuga och hitta på något bara för att tro man kan vinna själv? Det komiska i allt det här är att ingen av er har vunnit ett piss. Ni hade knappt någon respekt från folk förrut men nu har ni förlorat all och dessutom har du förlorat din värdighet. Jävla idioter. Men efter dagens sms så känns ändå allt lugnt, även fast jag aldrig någonsin igen kommer se åt er igen. Patetiska svin. Nej, vilket argt inlägg det blev. Hejsvejs!! Ps. Jag saknar Amar så mitt hjärta gör ont. Ds!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: