Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

uppdatering

Kategori: Mammalivet

Hej sötbollar! Har haft fullt upp hela helgen men inte direkt med roliga grejer utan snarare saker som gör att DET känns som man bor i en liten box och knappt kan andas. Jag försöker hålla god min för lilja så hon inte ska känna allt jag känner. Förhoppningsvis är det snart löst och man kan återgå till det normala mer eller mindre. Amar och jag har nästan pratat varje dag och det känns både bra och dåligt på den fronten.. Känns som jag förlorat en del vänner i och med allt som händer i MITT liv, i och med att jag knappt prioritrerat telefonen i helgen. Min barnlediga helg och jag krigade klart med allt. Stolt! Lilja ligger här brevid mig och sover, min älskling <3. Nej, nu ska jag försöka sova.. Tyvärr blir det inte mycket uppdatering då Internet är något som inte ens är med på min prioteringslista. Jalla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: