Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

update!!

Kategori: Mammalivet

Tjenare!

Mötte Therese i årstaberg lite efter två, vi åkte till nacka forum och åt en sen lunch men även handlade lite annat.

Vi.drog oss sen vidare mot ektorp och hennes land, vad hette det nu då?? Det minns jag ej men kanske så gör det ingenting.
Vi fixade så att alkoholen blev kall, och sen satt vi oss i hammocken och snackade en massa, vi sminkade oss och hon platta håret och sen gick vi ner till havet, blev förälskad i utsikten!! Så jävla fint men ändå så centralt.

Vi satt och drack, tog bilder och snackade ännu mera än innan.
Vi gick upp till stugan igen, väntade på Petra och drack lite med henne med, sen gick vi upp och satt oss för att vänta in det årliga discot och när det väl var igång så dansade jag allt ifrån Frank Sinatra till Loreen till Ebba Grön. Bäääääästa som finns ju!

Allt är lite oklart i vilken ordning allting kom, men när musiken var slut vid ett så var det ju ingen sovnöd på oss inte utan sociala som vi är pratade vi runt och skojade.
Vi satt ute till klockan närmade sig halv sex på morgonen, deckade direkt när jag la huvuden på kudden.

Har dock inte sovit något vidare, drömt mardrömmar och så. Hatar mardrömmar, men är nog för flytten lite också.

Vaknade vid halv elva, fortfarande full var jag och Therese bara skratta åt mig.
Jag förstår henne.
Jag såg ut som ett vrak.
Vi åt i allafall frukost och sen la vi oss ute på gräset och låg där heeeeeeela dagen. En underbar dag, precis som söndagar ska vara.
Nästa år igen eller Therese!?!

Nu är man hemma och är mer död än levande, lilja sover för natten och fet ska jag också göra snart men smsar för tillfället med en nyfunnen vän.

Aja, laaaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: