Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tråk blogg!

Kategori: Mammalivet

Tyvärr måste jag nog säga att bloggen kommer vara riktigt tråkig ett tag, utan några bilder och utan kanske ens någon uppdatering. Jag försöker så gott jag kan, men det är svårt att uppdatera när man prioriterar andra saker som faktiskt är viktigare, fast i allt det här så saknar jag bloggen och att kunna lägga upp bilder något enormt. Jag saknar det och bara längtar tills livet känns bättre och jag kommer ha bättre tillgång till internet än vad jag har idag och dessutom även kunna uppdatera er med massor av saker. Jag har ju sagt att jag kommer få några av mina haters att skämmas när dom vet hela anledningen men den tar jag när allting är löst och jag känner att jag vågar prata om det. Men jag känner mig så otroligt stark som person även fast jag känner mig på botten ändå. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: