Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tips!

Kategori: Mammalivet

Tycker ni ALLA har blivit så dåliga på att uppdatera med vänliga kommentarer.
Lite tråkigt om jag faktiskt själv får säga det, vill ju ha tips, råd och bara allmänt fina ord.
Finns det något ni vill att jag ska skriva om, typ min operation jag gjorde för två år sedan, mina vänner, mina känslor, mitt liv från förr, mina drömmar eller vad?
HELP ME!
 
Tycker själv att min blogg har börjat bli tråkig att läsa, då jag bara skriver en massa om vad jag gör om dagarna, jag vill ju kunna ha en peppande blogg som kan hjälpa andra tjejer som varit i min situation och kanske fortfarande är kvar där, vill ju verkligen ha en stödjande blogg för framförallt andra tjejer.
För det är sånt som jag skulle behövt haft när jag var i den sitsen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: