Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

The situation!

Kategori: Hate me or love me.

Situationen mellan mig och Amar är knas för tillfället, vi har pratat varje dag och vi har gett varandra en massa kärleksord och  sådär och det har tyvärr gjort till att jag smsade honom idag på morgonen och bad honom att inte kontakta mig, jag vet att jag sagt så förrut men eftersom HAN är helt hundra på att det inte kommer bli vi igen, och JAG fortfarande hoppas på det så känns det bara jobbigt att komma till olika faser i livet och då vi vill olika men endå behandlar varandra lika. Det är så svårt att förklara, men jag försöker få honom att förstå hur jag känner, att han ska förstå varför jag gör som jag gör och varför jag försöker att backa ifrån honom nu innan det är för sent. Han blir så annorlunda när han är med en del människor och det stör mig så otroligt mycket, det är som att han vill dölja att han har kontakt med mig och jag har även sagt det till honom och därför så vill jag inte vara det där exet som ringer och frågar hur han mår men bakom min rygg så känns det som att dm han är med gör grimaser och bara undrar varför jag ringer när vi gjort slut. Vill liksom inte att folk ska undra en massa saker, vill inte att han ska ändras när han är med en del människor, vill inte höra hans kärleksförklaringar och saknad till mig, vill inte höra hur han planerat in resten av sommaren, vill knappt för tillfället veta hur han mår bara för att jag känner att det ändå inte spelar någon roll, har vi några fina dagar så kommer det en eller några långa och gråa dagar då jag inte vill veta av honom, och kanske kommer vi inte prata mer men det är ju för det bästa i så fall, även fast det är otroligt svårt att inte svara när människan man älskar ringer, att försöka inte bry sig om människan man älskar, att försöka ta avstånd från mannen man älskar, det är otrolit svårt men det är ju för det bästa.

Kommentarer

  • maria säger:

    Om jag vore dig så skulle jag klippa banden ett tag.
    Tror det kan vara bäst
    Hoppas eran nästa helg blir toppen
    Maria

    2012-07-12 | 14:24:46
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: