Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Sleep tight!

Kategori: Mammalivet

Har haft min dagliga update med Therese nyss.
Vi pratade på om min gamla vän, helgens planer och hur underbart hon har det just nu.
Vill också ha det så skönt som hon har det ju. 
Men det kommer i framtiden, INSALLAH!
 
Har egentligen inte så mycket mer att skriva idag.
Vill uppdatera massor men finns ändå ingenting att uppdatera om.
 
Finns folk i mitt liv som förändras så mycket att jag inte riktigt vet om jag ska skratta eller gråta, en massa kompisar som kommer och går, jag passar bara när det passar för dom och det stör mig som fan, jag är ärlig och har sagt det till dom det gäller och jag orkar inte ens egentligen ta upp det nu.
Men jag försöker att strunta i dom, men dom har och betyder fortfarande mycket för mig.
Så därför är det svårt att bara släppa taget, fast det är det jag egentligen borde göra.
 
Pratade med Amar på kvällskvisten också.
Kändes ganska skönt att få prata med honom, även fast det är väldigt ytligt.
Men ändå så känns det som vi är mån om varandra och verkligen tar vara på dom stunderna när vi verkligen pratar med varandra, även när vi träffas så tar vi vara på tiden och jiddrar inte om massa små skit som vi störde oss på under vår tid tillsammans, vi snackar på om framtiden och vad vi vill göra med livet, dock ingenting om tillsammans men det är nog lika bra, för det skulle bara såra mig ännu mer att sitta och prata om framtiden tillsammans när det inte är någon framtid tillsammans som vi ser nu, utan vi pratar på om vad jag ska jobba med när min mamma ledighet är slut, vad jag vill göra om jag vill plugga och om han ska flytta ifrån Gävle och sådär, helt enkelt såna där saker som vi egentligen pratade om varje dag förrut men vi involverade orden VI i det.
 
Kollar halvt som halvt på The Closer nu.
Men borde nog ta och sova, så jag är pigg imorgon.
Imorgon funderar jag på om man ska åka och bada med Lilja (om vädret tillåter)
Skulle vara riktigt nice faktiskt.
Badade ju inte ute någonting förra sommaren och vill ju göra det MINST en gång denna sommar, så jag inte missar vad svensk sommar har att erbjuda överhuvudtaget.
Men vart ska man bada då?
Flaten? Sickla? Hellasgården?
 
Vi får se om det blir baddags imorgon för oss.
Men skulle vara riktigt kul och Lilja skulle nog älska att få leka med sina strandleksaker i sanden och ha på sig sin fina gula baddräkt och bara charma en massa folk.
 
På Måndag börjar mitt NYA liv om man säger så.
Har ju halvt som halvt hållt på att träna men nu på Måndag så börjar det på riktigt, ska simma, ta 45 minuters promenader minst en gång per dag, ska bära stegräknare varje dag och så självklart även låna hem Zandra's zumba skiva som hon har hemma och köra en massa zumba pass.
Jag satsar på beach 2020 eller nått, haha!
 
Nej, nu har jag uppdaterat er en del.
Men nu får det vara nog för ikväll.
Ska försöka sova lite nu.
 
God natt finisar!
 
 
Jag & Therese - Cinderella Januari 2012

Kommentarer

  • kajsa säger:

    För jag har mycket att göra :)

    2012-07-05 | 01:21:01
    Bloggadress: http://kajsanilsson2.blogg.se/
  • Jeremy säger:

    Hellasgården är väldigt fint. Där har jag varit många gånger och vandrat med min hund på 80 talet. Där är det bra för barn.

    2012-07-05 | 05:22:44

Kommentera inlägget här: