Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Saknar storhjärtat!

Kategori: Mammalivet

Kul med mycket uppdatering va?
Jag ÄLSKAR ju när folk uppdaterar mycket och även när jag själv uppdaterar mycket.
Imorgon så ska ju Lilja träffa sin pappa över dagen och då ska jag (om det är fint väder) sola sönder mig på gräsmattan här utanför och bara avnjuta en härlig bok.
Så nu får jag hålla tummarna att det är fint väder imorgon!
 
Jag saknar Nova också.
Hon är ju för tillfället i en annan stad men när hon kommer tillbaka så ska jag se till att ha henne en hel vecka och bara göra massa skojiga saker med henne som att till exempel åka till Tallinn med båt och göra fascinerande grejer med henne, åka och bada, kanske till och med ta en långhelg till något sommarland och bara ha det helt underbart. Men vi får helt enkelt se hur ekonomin ser ut och så får vi planera in efter vädret hur vi ska göra och sådär, vet iallafall att jag saknar storhjärtat!
 
Vill uppdatera er med massor av inlägg nu när jag har chansen via en dator, bara för att ni inte ska bli besvikna och för att ni ska ha mycket och läsa när ni väl tittar in, men jag tycker ni har blivit dåliga på att kommentera min blogg så det tycker jag ni ska bli bättre på faktiskt.
Ni var ju duktiga här för ett tag sedan.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: