Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

My old friend will always be a good friend.

Kategori: Mammalivet

Jomen ellerhur att jag ens gick och försökte sova.
Jag fastnade framför datorn och faktiskt prata med gamla vänner.
Ganska roligt faktiskt, vi pratade om gamla goa tiden.
Då vi gjorde en del dumma grejer och hur mycket mognare jag verkar ha blivit.
Jag vet ju att till viss del har jag ju barnasinnet kvar men just när det kommer till den mognaden som vi diskuterade så tyckte just den här människan att jag är riktigt mogen och inte alls så kaxig som jag var förrut. 
Pratade om att jag fått barn och allt sånt där skoj.
 
Snacka om att den personen blev helt i chock när jag sa att jag fått barn.
Att hon redan var ett år och allting. 
 
Alltid kul att återfå kontakten med gamla vänner. 
Dock såg jag även lite tråkigheter i samma veva. 
Fick se en bild, som jag inte ville se.
Fick känna någonting inom mig som jag inte riktigt ville känna.
 
Lär ju sitta och snacka med den människan ett tag och sen blir det väl sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: