Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

lugn dag.

Kategori: Mammalivet

Tjenare!

Lilja har inprincip sovit hela dagen.
Hon har ingen feber, men hon växer ju och lär sig nya grejer för varje dag som går som säkert tar på krafterna. Hon var vaken ca en och en halvtimme här förrut men har nu sovit två timmar, ska nog ta och väcka henne snart så min lilla tjej kan sova till natten.

Känner mig helt sämst.
Har inte kommit ut på en promenad än, fast kan ju inte gå när Lilja sover.
Det är omöjligt.
Skulle aldrig kunna lämna ett sovandes barn ensam hemma om så bara för en minut, inte heller nu när Lilja är vaken skulle jag kunna gå ut och lämna henne ensam.

Det är något jag kommer vänta med.
Kanske vid 5-6 åldern kan jag lämna Lilja själv för att springa ner till affären och handla bröd eller mjölk, men liksom ingen storhandling.

Näe, kanske ska ta och väcka min tröttmössa!.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: