Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

lovely sunday

Kategori: Mammalivet

Tjenare!

Igår blev det ingen träff med tess då hon skulle åka hem till sin stad, tråkigt nog. Men ska försöka ta mig dit och hälsa på.
Skulle vara typ bäst!

Men träffade istället lina inne vid medis, Martin hookade upp med oss efter hans jobb och det var påväg att hända lite kaos grejer, tack vare en jävla pajas som inte borde dricka alkohol, eftersom snubben börjar tjafsa om något vi diskutera om, tacka vettefan vem för att jag inte fick snefylla hela kvällen, utan så fort han blev bortforslad därifrån så mådde vi bra pch hade det bäst, lånade ju Therese skor både på fredan och lördan, kände mig som en gudinna båda dagarna, så det var askul.

Vi drog iallafall vidare till kelllys.
Hade aldrig varit där och hade jag inte varit där med det sällskapet jag var med, hade jag tyckt att hela kvällen var ovärd. Men nu hade jag ju min lina och Martin där så det var Nice ändå. Vi gick innan dom stängde.

Tog mig till gullmarsplan.
Därifrån tog jag nattbuss hem till jordbro, bästa var att bussen gick utanför dörren, pratade med Amar hela vägen hem typ. Hatar ju när det är mörkt och gå själv.

Väl hemma deckade direkt!
Så jävla skönt.

Idag har det inte hänt mycket mer än bus, lunch, sovstund, bad&träning, middag på pizzeria abra och nu är jag hemma, proppmätt som ett svin och vill bara sova, men lilja sover kring sju - åtta iallafall och då får jag själv ta mig i kragen och sova strax efter.

Nova är fortfarande kvar här, så ska väl spela spel med henne ikväll och sen sova så skönt, så skönt. Men vill ju först ha en update ifrån Therese innan jag rör min rumpa till sängen. Hx2 lär ju smsa 50 gånger också så, blir ju galen på sånt där, jag svarar liksom när jag har tid inte direkt när jag får meddelande och det vet ju liksom den människan om.

Nej, nu blir det mys med mina hjärtan.
Puss heej!

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag var på kellys förr, är det fortfarande lite sorligt & stökigt
    Kram Maria

    2012-07-29 | 18:24:20
    Bloggadress: http://www.iaholund.blogg.se

Kommentera inlägget här: