Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kvällsinlägg.

Kategori: Mammalivet

Shululu!
 
Sitter och pratar med lite folk via facebook-chatten.
Är typ dödstrött och vill bara sova, men ska vänta ett tag till.
 
Tog mig ett bad även idag, kände att det var jag värd.
Och under tiden jag badade så pratade jag med Therese.
Eller inte hela tiden men nästan direkt efter att vi lagt på efter en halvtimmes prat, så gick jag upp och det är absolut inte likt mig, jag kan ju ligga i bad nästan hur länge som helst.
 
Har suttit och kollat på lägenheter och sökt några också.
Ska vakna tidigt imorgon för att ordna en del saker.
Ska ringa en del samtal, söka ännu fler lägenheter.
 
Imorgon kommer den dagen då helvetet börjar.
Känns skönt att jag har så fina vänner runt omkring mig just nu.
 
Har egentligen inte så mycket att skriva.
Försöker att hålla ställningarna i bloggen och inte tappa taget.
 
Jag hoppas ni alla mår bra och att ni har haft en fin start på veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: