Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

kan inte sova.

Kategori: Mammalivet

Först och främst kan jag härmed gör tillfället kalla mig jordbro-bo. Jepp, så är det. Imorgon ska man göra klart i lägenheten men även handla hem mat och kolla läget i jordbro. Något tips på bra grejer här? Dagen har gått åt att packa och ha sig och nu är vi här och jag ligger äntligen i min härligt stora, mjuka och älskade säng. Har precis smsat klart med finaste Sara och försöker sova men en massa tankar dyker upp. Tänker på min älskade vän Rayan och hennes familj, kan inte säga att jag förstår men kan tänka mig att det måste vara förjävligt. Ligger även och luktar på Amars linne som jag tagit ifrån han och så dök värsta fladhbacken upp från dagen vi träffades och han tittade på mig hela natten. Nej, lilja sover så fint i sängen så nu måste väl jag också försöka. God natt!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Varför har du flyttat? Bor du själv nu med lilja?

    2012-07-18 | 04:54:17

Kommentera inlägget här: