Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Inget internet.

Kategori: Mammalivet

För er som inte vet så tänkte jag förklara varför det massvis med mobilainlägg, det är så att vi har flyttat till ett tillfälligt boende och idag så börjar flytten till ett annat ställe och vi skrev ett mejl till Telia igår och dom ska flytta över internet dit från vår gamla lägenhet till den här nya så inom 5 dagar har jag internet och kan lägga upp bilder från min och Therese spontan utgång och även ifrån dagarna hemma och sådär.
Längtar tills internet är i full gång igen och jag kan lägga upp nya bilder hela tiden.
 
Det bästa är att jag tror jag hittat en lösning på mitt problem med att när jag mobilbloggar och inte kan lägga upp bilder, jag ska testa och se om det fortfarande fungerar ifrån min gamla telefon.
För då kommer min blogg bli riktigt kul igen snart ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: