Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

I dont get it

Kategori: Mammalivet

Jag har många gånger försökt förstå hur man kan vilja andra människor illa. Självklart har även jag gjort mina misstag och fel, men i och med det även lärt mig av dom.

Men det finns folk som aldrig lär sig, som gång på gång sårar andra människor och dessutom verkar njuta av det.

Jag förstår inte hur man kan glädja sig i någon annans olycka.
Förstår inte hur man kan tycka man är mer värd än någon annan.

Finns massvis med saker jag har analyserat över idag, mer lär det bli.

Tror nog fan det är dags att rensa folk ur mitt liv igen alltså.
Att jag aldrig lär mig.
Från och med nu så är det dags för att verkligen ordna upp med sina vänner och liv för att sen vara den som går med huvudet högt och dessutom då kan vara stolt över mig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: