Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Hallo :)

Kategori: Mammalivet

Tjena snyggingar!
 
Sitter ÄNTLIGEN vid en dator för dagen, så kommer bli en del inlägg nu under tiden egentligen inte för att jag har så mycket att skriva om utan för att jag behöver få skriva av mig och tänka på massa olika saker bara för att inte ha samma tanke i huvudet hela tiden.
 
Lilja somnade om runt sju och vaknade vid halv tolv, så fick sova ett tag till iallafall vilket jag verkligen kände att jag behövde, riktigt jävla skönt. När vi vaknade igen så blev det iallafall lunch, arabisk korv med ägg, tomat och lök. Det är typ det godaste man kan äta.
 
Idag så är det mycket att göra, men kommer sätta igång snart.
Har liksom ingen lust med allt som sker.
Men snart är det klart och då är det dags att se framåt.
 
Nej, nu ska jag kolla runt lite på blocket.
Vi hörs vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: