Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

fredagen den trettonde

Kategori: Mammalivet

Hej! Igår träffade jag och lilja upp Therese i flemingsberg centrum. Satt och analyserade lite och hade det bäst. Sen blev det hem och äta mat, pasta med kyckling blandat med pesto. Så jävla gott. Efter maten blev det lite bus med lilja tills det var dags för sängen och då började jag göra mig i ordning och tog en cider sen möttes jag och Therese upp på medis. Drack och hade det helt awesome, även hennes killkompis kom förbi en stund. När vi suttit där ett tag drog vi till gröna jägarn och därefter så skulle vi ha gått till kvarnen men folk vet inte vad trevlighet är så vi tog en taxi med våra nyfunna vänner till stureplan och sturecompaniet. Jag insåg att vi medelsvensson är dom som dömt folket på stureplan och hur dom skulle behandla större. Men kul att man ändrat uppfattning fast går ändå inte tillbaka dit då musiken sög!! Vi drog oss därifrån, fulla som kastruller drog vi oss till 7eleven och satt där ett tag. Sen tog jag mig till centralen och vänta på bussen, mötte Martin på g hem och vi tog en liten powerwalk. Aldrig mer promenera med han, haha. Jag som skulle sola idag, skitväder. Men nu ska jag lägga mig och glo på tv:n. Hörs senare!

Kommentarer

  • maria säger:

    låter som en toppen kväll
    Maria

    2012-07-13 | 13:32:29
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se
  • Therese säger:

    Haha jag bokade biljetterna nån minut innan jag bloggade. Det var faktiskt Elias som frågade när jag skulle komma
    Tillbaks :) han vågar väl inte säga rakt ut att han verkligen vill att jag kommer ner igen. Men jag kommer hem
    På onsdag för på lördag ska vi ju på disco!!!!

    2012-07-14 | 12:21:02
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: