Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Färdig rensat för idag.

Kategori: Mammalivet

Nu är rensning av både vinden & klädkammaren klar.
Så jävla skönt det är att vara färdig, nu behöver jag ej tänka på det något mer.
Men i och för sig så har jag ju mitt rum kvar att rensa och Lilja's alla saker.
Finns ju kläder och grejer som hon helt enkelt är för stor för nu.
Så helt klar är jag ju helt enkelt inte och det känns förjävligt.
Men tur är att vi är två som håller på och att jag inte är ensam om det.
 
Har även pratat lite med K om att komma upp hit på Fredag.
Spendera dagen med mig och Lilja och kanske även Johan & Noah.
Skulle vara riktigt mysigt, dessutom så är ju Mamma med också.
Men vi får se hur det blir med den saken.
 
Har planerat in en sak till helgen också, men måste prata med Rayan om det också.
Så vi får se sen hur det blir med den saken.. 
 
Nej, nu ska jag faktiskt ta och njuta av en cigg på balkongen.
Laaaaaaaaaaaaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: