Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Falsk vänskap.

Kategori: Mammalivet

Är så trött på folk som tror att dom kan komma och gå som dom vill, som kan dölja en vänskap som egentligen inte finns. Snacka skit om mig om ni vill, snacka bäst ni vill, för jag orkar inte ens bry mig om er mer. Jag var dum som ens tittade åt ert håll igen, varför gjorde jag det? Visst, jag hade inte förväntat mig att ert skitsnack skulle vara över, men jag hade heller inte förväntat mig att jag skulle ha mognat så mycket och tycker ni är riktigt patetiska som ena stunden snackar om varandra till andra (och det är inte bra saker) och andra stunden är som bästa vänner. Alla är olika och alla får leva som dom vill, men blanda inte in mig i erat liv, för jag vill inte vara delaktig. Jag väljer att skita i er nu och jag väljer att gå vidare i mitt liv, med dom vännerna som verkligen finns där och visar att dom bryr sig och dessutom inte snackar så jävla mycket skit om alla i sin omgivning. Jag har valt att lämna er på eran väg för att gå vidare med min väg. Ska bli skönt faktiskt, men hoppas även ni någon gång mognar upp och inser att livet är så mycket roligare utan en massa skitsnack. Hoppas ni vaknar upp ur erat liv och inser att skitsnack inte är det som gör livet. Snacka om mig om ni vill, ni gör mig bara mer intressant ;) 
 
Så nu är den vänskapen över.. på riktigt den här gången.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: