Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Är ni verkligen mänskliga?

Kategori: Mammalivet

För er som bett mig fortsätta blogga öppet och strunta i alla kommentarer som folk skriver, så har jag försökt ett bra tag men när folk börjar lägga sig i mitt liv, när dom inte ens har någon aning. Jag är uppriktig i min blogg men ingen som bara läser min blogg känner mig till hundra procent, så jag kommer låsa bloggen och när jag är redo öppna upp bloggen igen och då ska ALLA som trycker ner mig, när jag redan är på botten få sig en jävligt dåligt samvete för hur man behandlar sina medmänniskor!! Genom era elaka och dumma kommentarer så gör ni inte så jag mår bättre utan snarare sämre och ni kanske vill se mig må dåligt livet ut, men då är NI fan inte mänskliga. Jag vill inte låsa min blogg, vill kunna dela med mig av min vardag till alla som verkligen vill läsa, men som sagt. Vi alla är olika och gör olika val och saker i livet. Jag dömer inte er för dom valen ni gör, för att vara ärlig så struntar jag faktiskt i det, för det är ERT liv och inte mitt. Precis som ni borde tänka angående mitt liv, för även fast jag skriver om mitt liv i bloggen så betyder det inte att ni känner mig. Men låser bloggen eller helt enkelt kanske slutar blogga, är inte helt säker ännu. Kanske även startar en ny blogg, för att få en omstart. Men jag vet faktiskt inte än. Utan jag återkommer när jag vet mer, men blir nog att låsa den! 
 
Är sugen på att åka med Lilja upp till Sundsvall idag, för att vara där några dagar och träffa min finaste Rayan och hennes familj. Men vi får se hur det blir med den saken. Skulle vara skönt!
 
 

Kommentarer

  • maria säger:

    bra skrivet, och inlägget innan är så bra
    Kram på dig
    Fortsätt kämpa med allt
    Maria

    2012-07-02 | 16:55:23
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    tråkigt om du måste låsa den :( men jag vill jätte gärna fortsätta läsa den.
    Men bra skrivet inlägg <3

    2012-07-03 | 20:08:08
    Bloggadress: http://Elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här: