Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

31 juli

Kategori: Mammalivet

Hej!

Lilja och jag vaknade vid nio idag och då blev det frukost och sen ner till tvättstugan. Skittvättstugan hade ingen torktumlare så bokade även tills ikväll, så jag får en del saker rena direkt. Har ju ett krav och det är att mina leggings måste torktumlas och det länge!!

Blev lunch och sen en sväng förbi Haninge centrum hittade två linnen ett svart och ett vitt och dessutom en knallrösa tröja och en massa örhängen som jag köpte.

Imorgon ska jag försöka ta reda på angående vikariatet i augusti, så jag vet och kan boka upp mig på det och dessutom boka resan, haha.
Är fett hype och har ju planerat massa grejer.

Nej nu ska jag träna innan tvättstugan, 75 situps. Jepp nu kör vi!!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: