Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

24 juli

Kategori: Mammalivet

Hej!

Idag har jag, lilja och mamma spenderat dagen med att kolla runt i jordbro igen, på eftermiddagen blev det bad i poolen som ligger 5 minuter ifrån mig, där lär jag spendera minst en timme varje dag ovu bara simma runt .. Kommer helt enkelt trotsa den svenska sommaren, dags att börja röra på sig nu den sista tiden på sommaren.

Lilja uppskattade att bada i pool, hon skrattade och blev rasande när vi gick hem.

Vi åt middag på kebaben också.
Beställde en kebabtallrik men fick fan familjekebab haha.

Nu är lilja i säng och jag ska ringa Therese.
Smsar lite med folk också.
Alltid kul!

Blir sällskapsspel med mamma senare men måste vara pigg för morgondagen också. Har ju planerat in lunch med Therese, bada en timme och busa med mina fina!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: