Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

2 Juli 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Så vad har hänt i helgen då?
Drog till Gävle och hängde med brudarna och på Lördagen blev det även att dra hem till Amar för att umgås lite, jag vet att jag sagt att vi inte ska ha kontakt men vi hade faktiskt en bra tid ihop, vi skrattade tillsammans som vi inte gjort på ett tag, vi pratade och berättade känslor och var allmänt kompisaktiga mot varandra. Vi är ju inte kompisar och inte tillsammans heller, men känns skönt att ändå kunna prata och berätta saker för varandra. Jag önskar ju honom all lycka i livet och att han alltid kommer må bra. 
 
Idag har vi inte gjort något speciellt, vi har bara myst här hemma och haft en underbar dag. Vi gick ner och hämtade Nova på eftermiddagen och så har man även myst med stora prinsessan. Så jävla bäst Måndag som det bara kan bli, har även fått mig min underbara update med Therese.
Även fast hon både tycker och tänker om olika saker, så är det skönt att hon inte dömer mig, men ändå säger som hon tycker fast ändå liksom inte dömer mig utan faktiskt finns där och försöker ge mig så goda tips och råd som bara går, trots att livet inte alltid är lätt.
 
Nej, har inte mer att skriva just nu.
VI HÖRS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: