Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

18.29

Kategori: Mammalivet

Tjenare!
 
Maggan kom förbi en stund och pratade och åt glass, var riktigt riktigt trevligt. Men jag gick ner med både Lilja & Noah ner och hämtade Nova vid dagis, vi har ju en tvillingvagn så att vi slipper ha två vagnar när vi har dom båda två, vi tog bussen upp och när vi var uppe igen blev det en del lek innan vi gick ner och lämnade Maggan vid bussen och även handlade hem ketchup till maten. Vi har nyss ätit middag och jag ska snart fixa i ordning så att Lilja får ta ett snabbt bad då hon ser ut som hej kom och hjälp mig och därefter så blir det sängen för tröttfisen här hemma och då ska jag själv ta och ägna tid åt mig själv.
 
Imorgon så kommer det en jobbig dag för min del.
Eller för hela min familjsdel men det kommer bli bra tillslut.
INSALLAH! 
 
Nej, uppdaterar senare och då kommer även bilder!
Har inte alls prioterat bloggen (även fast jag uppdaterat) på sistone.

Kommentarer

  • Unaangelita säger:

    Haha jag kan ta med texten till dig! =)
    Han hittade den på google själv så. Rätt snyggt faktiskt!
    Han har Fader Vår på italienska på en vaden och på syrianska på andra vaden. Coolt! =)

    2012-07-03 | 19:29:41
    Bloggadress: http://unaangelita.se/

Kommentera inlägget här: