Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

12 Juli 2012 Torsdag

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Nu sitter jag vid en dator och ska söka både lägenhet, jobb och andra såna där måsten som jag måste göra, ska även mejla till det andra dagiset som Lilja kom in på så att dom vet att jag tackat ja till den platsen, så jäkla bäst att hon kom in på det dagiset jag ville!
 
Så vad har hänt mer specifikt dom här dagarna då?
Har mest bara försökt ordna upp saker och ting i mitt liv.
Men gett Lilja all uppmärksamhet ändå, för vi har busat runt varenda dag och både gungat, "sprungit" och bara varit vi, vi har spenderat mycket egen tid tillsammans och jag har till och med fått ligga brevid henne och sova mer än en natt och det känns så underbart. 
 
Hon har inte riktigt varit en gosunge, utan knuffat bort när man kramat henne och sådär, men nu kramas hon och vill gosa en del, min lilla älskling! 
 
Har egentligen massa saker att uppdatera er om och jag känner att jag skulle vilja lägga in bilder så att ni får en massa nya bilder att titta på men jag kan tyvärr inte lägga in bilder via den här datorn utan tyvärr så får det vänta tills situationen ser bättre ut och jag har tillgång till en annan dator.
 
Men finns så många vänner som blivit annorlunda mot mig, däribland en som jag trodde inte skulle bete sig konstigt emot mig, men det är upp till den människan och jag försöker att tänka att det är dens förlust som bara skiter i att svara på mina meddelanden och skiter i att ens bry sig om min situation.
Finns även dom som blivit helt annorlunda mot mig, dom som brukade smsa flera gånger per dag och höra av sig, altid vara fina vänner som man trodde aldrig skulle svika men som tyligen sviker nu.
Känns jätte jobbigt men samtidigt skönt att kunna ta sig igenom det här mer eller mindre ensam med sin familj och sen ta sig tillbaka och bygga upp mitt nya liv utan massa falsh bitches.
 
Så igår blev det en del träning för mig, gjorde 100 sit ups och dansade med Lilja, idag så ska jag snart ta och ge ut mig på en promenad med musik i öronen, beror på om Mamma kan vara barnvakt i en timme medans jag tränar, annars får hon sitta i vagnen (hon lär somna) och så får jag ta med henne på en promenad, dock tror jag inte Lilja blir ledsen för det.
 
Nu ska jag spela lite facebookspel och sen sätta igång med det viktiga.
Puss & Kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hoppas du inte syftar på mig för ajg har varit lika upptagen jag och det vet du ju. Inte lätt att snacka i telefon med 2 st 4-åtingar direkt :S

    2012-07-12 | 11:37:25

Kommentera inlägget här: