Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10 Juli 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
 
Hoppas det är bra med er, själv så är det upp och ner.
Vaknade imorse av att Amar ringde, han hade körning till Stockholm och hans slutmål är 5 minuter ifrån mig, så får se om kanske hinner träffas eller inte, dock ska ju jag åka iväg så vi kanske inte ens är på samma ställe när han väl är framme, vi får helt enkelt se när det kommer så långt.
 
Idag blir det till att gunga och bara ha det bra tillsammans med Lilja.
Vi har ju verkligen haft helt underbara dagar tillsammans nu och jag är så stolt över min dotter som tagit det här med en nypa salt, trots att hon är så liten så har hon varit medveten om att saker och ting har hänt och blivit annorlunda en vad det brukar vara, men ändå så är hon stark och inte direkt blyg av sig och har tagit det väldigt bra, vilket dock är så jäkla bra. Alla säger att det faktiskt tyder på att hon fått en bra uppfostran och att hon faktiskt inte är rädd för att jag ska lämna henne, hon är faktiskt fullt medveten om att jag alltid kommer tillbaka och alltid kommer finnas där för henne, vi har kramats en del under dom här dagarna.
BÄSTA BARN! ♥
 
Nej, har inte så mycket att skriva egentligen.
Man märker hur en del vänner backat ifrån mig och det känns hemskt.
Men det är väl så det är sagt.. När det verkligen gäller så inser man vilka som är ens riktiga vänner, och det är just det jag gör nu. 
 
Nej, nu ska jag klä på mig och min prinsessa för att sen bege oss ut och gunga lite och bara ha det allmänt bäst, förhoppningsvis så hinner vi och kan vi träffa Amar också.
Saknar ju den där karln så mitt hjärta spricker snart.
Så fina samtal vi haft dom senaste dagarna och så mycket glädje och kärlek, det har varit riktigt riktigt fint och jag har verkligen känt att det känts så bra, vi är ju inte tillsammans men vi har ändå försökt visa kärlek och vi har liksom blivit mer mån om varandra. Men det där kan ju ändras direkt med bådas humör, vi har ju båda ett jävla morgonhumör och trötthetshumör..
 
Men vi hörs.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: