Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

:-)

Kategori: Mammalivet

Har nyss avslutat mitt samtal med Therese och är nu mer taggad och hype än någonsin på att åka utomlands och till Tunisien, vi har pratat om allt vi ska göra och så även om andra grejer som killar, skor och allt vad tjejer pratar om, men största delen av samtalet blev det snack om Tunisien.

Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på att jag kanske faktiskt kommer iväg till en plats jag alltid velat åka till.
Lär sova sött inatt jag.

Fatta oss i Tunisien.
Bästa med bästis! <3

Har även bestämt mig för att inte dricka på åtminstone en månad, sen jag flyttade till jordbro har jag gått ner 1.5 kg och jag ska fortsätta gå ner i vikt med simning, promenader, situps, inga chips, försöka sluta med Cola light, äta massa frukt & grönt, inte dricka men ändå må så jävla bra!!!

När Therese är ledig har vi istället för utgång bestämt en helhelg med promenader och simning och massa nyttigheter.
Yanii, nu kör vi!!

Vi är hype och jag är glad.
Bääääästa på länge.

Nu ska jag se om pucko ringer!!
God natt snyggingar

Kommentarer

  • maria säger:

    låter härligt . Min kompis kom från tunisien i Torsdags och hon var nöjd. Men männen har en frutansvärd kvinnosyn sa hon och jag har hört det förut. Blir toppen.
    Kämpa på
    Maria

    2012-07-31 | 06:58:26
    Bloggadress: http://www.iaholund.blogg.se
  • Sofie säger:

    Hur har du råd med resa som ensamstående mamma utan jobb?

    2012-07-31 | 08:14:39
  • Unaangelita säger:

    Jag låg och tänkte på Tunisien i en halvtimme innan jag somnade haha
    Vill så väldigt gärna åka! =)
    Jaa nu ska vi bli nyttiga! Tappa några kilon och höja självfrtroendet!

    2012-07-31 | 10:39:50
    Bloggadress: http://unaangelita.se/

Kommentera inlägget här: