Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

WHAT TO DO?!?!

Kategori: Party

Dom här listorna är egentligen mest för mig själv och för att jag kan checka av så jag gjort allt och har med allting, innan det är dags för kryssningen. Men kanske kan ni hjälpa mig & se om jag glömt någonting?
  • Ladda kamerabatterierna.
  • Lägga i dom sista kläderna i torktumlaren.
  • Fixa mer partylåtar.
  • Duscha
  • Packa
  • Kolla om jag hittar locktången.
  • Ordna upp vad Lilja ska äta i helgen.
  • Städa i ordning rummet
  • Dammsuga
  • D I S K A!
Packningslista:
  • Altenativa kläder.
  • Skor
  • Smink
  • P E N G A R!
  • Liten väska
  • K A M E R A!
  • Tandborste
  • Datorn.
  • Mobilladdaren.
  • Mobil.
  • Liten väska.
Kommer någon av er på någonting mer som kanske måste göras eller som jag kanske behöver ha med mig på båten och till Gävle ? HELP ME PLEASE!

Kommentarer

  • rebecca säger:

    jag blir verkligen rörd av de du skriver. jag har haft perioder i livet då jag skärt mig i handlederna, för att jag mått dåligt. jag har dåligt självförtroende på alla sätt, i skolan går det dåligt för mig för att jag inte tror på mig själv.



    jag har utredning på dyslexi och håller på med utrednig för ADHD. men när jag va där så sa dom att dom inte tror att de är bara adhd jag har, utan någonting mer. och dom har inte riktigt kommit fram till vad de är än. och de känns lite så där.



    jag skäms över att jag inte kan läsa och skriva. jag skäms över att de tar en hel lektion för mig att läsa 5 sidor av en bok. jag ligger alltid sist i klassen. och jag gemnför mig med andras snabbhet och min egen. och då ger jag upp.



    jag är arg exakt hela tiden men vet inte varför. jag kan bli hur arg som helst över att min mamma kommer hem från jobbet och säger hej.



    dom som håller i min utredning vill att jag ska börja gå hos en psykolog. men de får mig att känna mig mer efterbliven än vad jag redan känner mig.



    ibland önskar jag att jag va "normal" och att de gick bra för mig i skolan. de där är en sak som får mitt självförtroende på 0..



    men jag uppskattar ditt stöd till tusen verkligen och jag är evigt tacksam för alla fina ord du ger mig. <3

    2012-01-27 | 00:51:55
    Bloggadress: http://beccakan.blogg.se/
  • madde säger:

    Sjukt fin och varm blogg!!

    2012-01-27 | 03:18:03
    Bloggadress: http://maddisgidetun.blogg.se/
  • linda säger:

    pass behöver man kanske? :)

    2012-01-27 | 03:19:21
  • emma pelosio säger:

    ibland går det inte att kommentera när man har bloggat från mobilen! min matlista börjar from söndag och från den dagen så är det 18 dagar tills patrik får lön - han får varje 15e i månaden! så därför vart det 18 dagar ;)

    2012-01-27 | 07:58:05
    Bloggadress: http://emmapelosio.blogg.se/
  • rebecca säger:

    tusen tack!!!!!!! <3

    2012-01-27 | 08:01:55
    Bloggadress: http://beccakan.blogg.se/
  • Therese säger:

    Örhängen

    Smycken

    Saker om du ska duscha på båten

    (Tandkräm har jag med mig så de behöver du inte)

    Deo

    Parfym



    O Ett jävligt glatt humör :)

    2012-01-27 | 10:17:38
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Malin mamma till Savannah säger:

    Ha riktigt roligt nu <3

    2012-01-27 | 15:35:50
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: