Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Fråga till er.

Kategori: I'm asking you.

Nu när det snart gått en vecka av det nya året, det året vi alla kallar 2012
så tänkte jag passa på att fråga er..
Hur har erat år börjat?



För mig har året börjat med en del konflikter med folk ifrån mitt "tidigare" liv om man uttrycker sig så och sen har det fortsatt med en sur karl, en grinig och sjuk unge och en himla irritation över att inte ha en egen bostad som jag kan inreda hur jag vill. Så mitt år har alltså inte börjat på topp, men jag får hoppas på att året blir bättre och att jag och Lilja inom kort har en bostad att bo i, helst av allt hoppas jag på att jag, Lilja och Älsklingen min kan bo i en lägenhet snart och skapa vårt liv på riktigt tillsammans.

Kommentarer

  • therese säger:

    2012 börjad på samma sätt som 2011 slutade..

    På jobbet haha..



    Har inte hunnit känna efter ännu!

    Men det ska bli mitt år. Jag ska gå ner i vikt och börja träna!

    Hur gick det med din simning förresten??

    Svara gärna på min fråga om kroppsideal =)

    Puss

    2012-01-06 | 21:49:40
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Jossan säger:

    Tragiskt att man tror alltid att det nya året ska bli helt perfekt. Det är ju knappt lönt att ge några löften för man bryter dom ju lika snabbt! Deniz blev sjuk med hög feber på nyårsdagen. Första gången han varit sjuk och håller äntligen på bli bättre + att det varit storm sen nyår ;-) Det nya året hade ju kunnat börja liiiiiite bättre. Hoppas vi ses i år! Ha det gött o krama lillan<3 kramisar! / Jossan

    2012-01-06 | 22:43:03
  • maria säger:

    Vad är det som står i vägen för boende ? Ekonomi ?

    Har ni försökt tittat på 2:a hand.?

    Hoppas allt löser sig för er alla.

    Min har börjat mer negativ än positiv men hoppas på vändning



    Kram på dig/ Maria

    2012-01-06 | 22:53:49
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • shakila säger:

    Hej, mitt år började bra men jag märkte att min katt nös och hostade mycket så jag bokade en tid hos vetrinären. 2 dagar innan slutade hon äta och när vi kom dit fick vi veta att hon hade en tumör och va tvungna att avliva henne just där. Det jobbigaste jag varit med om, hon var 10 år dock men det kom som en chock. Men allt annat har varit bra...planerar förlovning och grejer så redan nu ser jag fram emot 2013 istället haha, och jsute, på nyår jobbade jag hela kvällen och nyårsdagen oxå! Inte s jättekul kanske...

    2012-01-06 | 23:16:57
  • Suneeta & Chanel säger:

    Mitt år har börjat bra. Jag har nämligen ett nyårslöfte om att sluta äta socker. Jag har ett sockerberoende och har haft det nästan 1 år. Jag fick tips av min mamma att dricka Tomatjuice. Det låter äckligt men det går ner. Och tack vare det har jag nu fått bort mitt sockerberoende. Inte helt kanske men jag har hållit mig från godis, läsk m.m på vardagarna ialla fall.

    Sen har jag även lyckats spara pengar till en Hundutbildning jag ska gå snart.



    Så mitt år har faktiskt börjat riktigt bra! :D

    2012-01-07 | 15:30:06
    Bloggadress: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: