Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

...

Kategori: Kärlek

Den sanne vännen visar sig i nödens stund.
Vår vänskap är svår att förklara, men det är ingen annan än du & jag som behöver förstå. Vi har inte alltid varit överens om saker, vi har många gånger blivit oense och inte pratat på flera månader, vi har många gånger hatälskat varandra men självklart har vi inte bara bara delat tråkiga saker, sånt som man helst vill glömma. Vi har även delat skratt och kärlek, vi har gett varandra en trygghet, en trygghet att alltid finnas där för varandra. Vi har gett varandra glädje och trots att du inte vet vad som hänt  dom senaste dagarna, har det känts som att du varit vid min sida, som att du suttit på min högra axel och kollat hur jag mår för att sen slänga iväg ett sms och fråga hur jag mår. Du är en otroligt fin vän & jag är så glad att vi båda lärt oss av våra tidigare misstag i livet, att vi båda lärt oss att vår vänskap inte handlar om att vara med varndra 24 timmar om dygnet, utan att den faktiskt handlar om att finnas där för varandra, finnas där och vara ett stöd för den andra och hjälpa så gott man kan. Att lyfta upp varandra när den andra helst vill falla. Jag älskar dig & tack för att du finns. Du är min bästavän och jag är så glad att jag har dig i mitt liv & som min vän. Glöm aldrig att jag aldrig kommer lämna din sida, att jag alltid finns här för dig & stöttar dig i både med och motgångar, glöm aldrig bort att tillsammans är vi starka, tillsammans klarar du & jag allt.

Kommentarer

  • maria säger:

    Va fint skrivet



    Hoppas hon uppskattar detta

    Kram Maria

    2012-01-05 | 13:43:44
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • therese säger:

    Smart att jag kan ställa bilen uppe hos dig =)

    Slutar ioförsig 15.30 från jobbet den dagen o vi sa möta resten av GBP gänget 16,30 vid terminalen.

    Men om jag hinner ställer jag den där =)



    Jaa kul med lite uppdatering va?? =)

    2012-01-05 | 20:53:09
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: