Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Stora prinsessan!

Kategori: Kärlek

Imorgon kommer Nova, wiiiiiiiiiiiho!

Nova ritade en teckning till mig medans jag var i Gävle och firade nyår och ett år tillsammans med min karl, och kan man bli gladare än när jag bad om henne rita en hund till mig och det gjorde hon, men det var inte allt utan hon skrev även Nova ♥ Emelie, hur gullig är hon inte? Fattar ni hur glad jag är över att jag och min familj fick chansen att träffa och lära känna den här söta ungen för den människa hon är, för dom härliga skratten hon ger oss, för alla dom knäppa men underbara saker hon sagt. Jag älskar Nova så otroligt mycket och vill aldrig att den dagen kommer så att jag/vi är tvugna att skiljas ifrån henne. Hon har blivit en del av vår familj & jag kommer alltid finnas där för henne & ställa upp på henne, så som hon alltid fått mig att le när tårarna varit nära.

Kommentarer

  • Tess säger:

    Tycker Nova är så himla söt! :)

    2012-01-03 | 22:23:31

Kommentera inlägget här: