Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

26 Januari 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Tjena!

Hände inte så mycket under dagen, blev till att titta på Hem till gården och både mysa och busa med Lilja. När klockan började närma sig att Mamma skulle sluta jobbet, beslöt jag mig för att vi skulle gå ner och möta henne och även hämta Nova. Var på så himla dåligt humör och kände att jag behövde komma ut & det hjälpte faktiskt. Vi åkte till Centralen och åt på McDonalds. Svullarhelg, då jag ska dricka på båten & sen lär det ju bli en massa gott på Lördagen också, dock efter att jag gått av båten. Lär ju ha det supertråkigt runt 3-4 timmar, men får roa mig med musik och lär väl köpa med någon Cider ifrån båten som jag kan börja klunka tillslut. Får sminka mig på bussen, så är Lördagskvällen även den räddad, för då blir det ju Gävle.

Eftersom Älsklingen min är bortbjuden på middag början av kvällen på Lördag, så börjar jag med att möta upp Tess. Var tre år sedan jag träffade den tjejen, så vet inte riktigt hur kvällen kommer börja men det lär bli helt AWESOME trots allt, möter henne och börjar förkröka lite tills Älsklingen min är klar på middagen, får då möter jag upp honom igen och Tess drar vidare på någon hemmafest. Vilket jag absolut inte är sugen på, men är väl egentligen inte sugen på typ Heartbreak heller. Men vi får helt enkelt se vart jag & Älsklingen min hamnar, någonstans blir det ju iallafall & inte lär det bli hemma.

Söndagen kommer jag ju vara tvungen att åka ifrån mitt stora hjärta igen, vilket kommer suga getballe men måste ju hem och fixa i ordning inför Mamma's 50 års kalas. Min moster Inger svarade idag att hon kommer, vilket verkligen glädjer mig, då hon varken träffat Noah eller Lilja.
Så det ska bli ganska kul att träffa henne, var flera år sedan om jag inte minns helt fel.

Nej, nu har ni fått helgens planer för min del.
Vad ska ni göra då? Har ni något inplanerat?

Kroppen börjar förstå att det är något som händer imorgon, för jag är helt hype och tror det kommer bli svårt för mig att sova. Har lite av resfeber kan man kalla det, var längesen jag & tjejerna gjorde något sånt här trevligt tillsammans och som toppen på kakan så är det ju faktiskt fler som gjort samma operation som oss allihopa som ska åka. Det är närmare 100 än 50, så det kommer ju bli så himla kul.
Kanske lär man känna sig någon ny person & vem vet.
Någon kanske bor i Gävle, så man slipper åka själv med bussen på Lördagen, haha.
Nu ska jag spela både Cityville & Slotomania på facebook.

Laaaaaater peeps!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: