Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Mysfaktor 10!

Kategori: Mammalivet

Nu har det gått ungefär en timme sen jag uppdaterade sist och jag har hunnit sminka mig, packat ihop alla kläder, blöjor och leksaker som ska med, har även tagit fram den andra vagnen som jag tänkte ta istället då den är enklare att både fälla upp och ner och vi ska ju trots allt åka buss både till Gävle och hem igen, så därför känns det bäst med en enklare vagn.


Så snart är det dags att bege sig till stan och gå och äta.
Lilja blir ju lämnad i Centralen sen, nära och bra till bussen.
Så det är ganska skönt.

Längtar tills jag får pussa på min kung som jag om några timmar får träffa.
Längtar tills vi kan sitta och mysa i soffan, med en krypandes dotter på golvet.
Längtar tills vi kan sitta uppe och prata om allt mellan himmel och jord.
Mysfaktor 10!

Sitter för tillfället och lyssnar på musik och fan vilka minnen som dyker upp ifrån Marmaris med Natalie, när jag hörde Beggin med Madcon. Dog ju lite för stunden ju, haha!

Men nu ska jag se till att få Mamma & Nova att jalla lite, haha.
I guess i smell you later!






Kommentarer

  • Maria säger:

    Är du barnledig i helgen



    Kram Maria

    2012-01-20 | 17:16:57
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • emelie säger:

    Sååå fin, den som säger något annat ljuger!!

    2012-01-20 | 20:41:36

Kommentera inlägget här: