Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

14.48: Dags att sminka sig.

Kategori: Mammalivet

Har precis tagit ett hyfsat långt bad, skulle gärna ha legat längre men måste ju börja fixa i ordning mig och börja packa för vad som ska med till Gävle, måste ju även förbi ICA och handla det sista som ska med och därefter blir det ju att hämta prinsessan för att sen äta middag tillsammans med min fina Mamma, Nova och Lilja. Dock lär väl Lilja bara äta majskrokar eller något annat roligt, haha.

Kommer ha världens bästa helg tillsammans med dom två jag älskar mest.
Jag har verkligen saknat min blivande man men ikväll ses vi!

Jag älskar livet & jag älskar all den avundsjuka ni sprider kring er.
Hade ni inte varit avundsjuka på livet jag lever och dom jag lever med hade ni inte ägnat så mycket tid att bry er om mitt liv, ni hade inte suttit och kommenterat med era spydiga kommentarer och tro att jag sjunker ner till botten och sova så djupt att jag aldrig vaknar och dessutom slutar blogga, en sak ska ni veta..
Era små spydiga kommentarer, får mig bara att älska mig själv mer och dessutom får det mig att skriva såna här meddelanden till er, för att ni ska inse att NI FÖRBÄTTRAR MITT LIV, ni gör mig starkare genom era kommentarer och en sak jag absolut inte kommer göra för er skull, är att SLUTA BLOGGA!
I'm the best, so fuck the rest!

Nej, nu ska jag sätta igång och sminka mig och sen packa.
Peace out så länge!

Kommentarer

  • Malin mamma till Savannah säger:

    Det är bra Emelie stå på dig bara deras svaghet blir din styrka :) kom ihåg det <3

    2012-01-20 | 15:33:43
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: