Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

<3

Kategori: Kärlek

Kompisar kommer och kompisar går men vänner dom består.

En vän kan man alltid lita på.
En vän kan man alltid gråta ut hos.
En vän kan man oftast skratta med.
En vän försöker hjälpa till.
En vän finns man där för.
En vän förstår om man har en dålig dag.
En vän bryr sig om en.
En vän försöker förstå.
En vän är en vän.

och jag värnar om mina vänner och tackar er för att ni finns där för mig och stöttar mig i livets svåra gång, ni ger mig råd och är ärliga som bara vänner är. Ni är underbara & jag älskar er så otroligt mycket. Smsen & meddelandena på facebook, ni skickat dom senaste dagarna, har värmt mitt hjärta så otroligt mycket, har värmt min själ och tack vare er har ni fått mig att våga hoppas igen, ni har fått mig att le igen. Ni är unika och jag kommer alltid finnas här för er och vara er vän, vara en vän ni kan lita på. Jag har gjort mina fel mot er och varit en hemsk vän ibland, men mina misstag som vän är slut. Jag kommer aldrig någonsin svika er, såra eller, göra er illa igen. Utan er är livet svårt, mina vackra vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: