Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lite planer, framöver.

Kategori: Mammalivet

Denna helg blir det massa mys med Lilja & Amar.
Jag och Lilja åker till Gävle på Fredagseftermiddagen och är där och myser med honom.
Så jävla underbart att få spendera tid tillsammans med dom två jag älskar mest på denna jord.
Dock så är vi bara där tills på Söndag som det ser ut nu, eftersom att han åker iväg och jobbar igen på Söndag, fast han sa själv att det kanske blir ändrat men jag ska försöka få honom att åka dit.
Det är ju bra för hans skull om han är där och jobbar.


Men under nästa vecka i Stockholm ska jag träffa världens bästa Natalie och sen försöka träffa Johanna & Sami, Lotta & Noah och även Jenni med hennes flickor Nova & Nellie. Men får se hur mycket jag hinner med innan det är Fredag och dags för kryssning tillsammans med tjejerna, så jäkla underbart och jag ska verkligen satsa fullt ut.Efter att ha varit på kryssning blir det buss till Gävle och fortsätta festen där, om man pallar. Fast det blir ju helt klart utan alkohol för min del, har ju redan pratat med Tess om att träffas och ha kul tillsammans, men känner jag den bruder rätt så lär hon inte låta mig vara nykter/bakfull.
Hon lär se till så att vi skakar rumpa och har kul tillsammans, haha.

Snacka om att jag planerat det här bra, och veckan efter det blir det en massa läkarbesök och andra besök som måste göras och sen blir det även att planera min Mamma's 50 års dag.
Hon vill väl inte direkt göra något speciellt, men funderar på att bjuda henne på restaurang och kanske även bjuda med mig någon av hennes vänner, så bjuder jag och Lilja på maten och drickat och sen kan hon fortsätta kvällen ute och ha det trevligt med hennes vänner.
Jag tror hon skulle uppskatta det.
Men beror ju på om någon är ledig också.

Måste ju även bli tårt-ätande och så också.
Så måste köpa en tårta och bjuda in folk till det också.
Jag vill verkligen göra det här för min Mamma.

Min mamma är inte bara min Mamma, hon är en av mina bästavänner också.
Vi kan prata om allt, vi kan skratta ihop och gråta ihop.
Vi stärker varandra när den andra är svag.
Vet inte vad jag skulle göra utan mina föräldrar.
Dom är mitt ljus i mörkret & jag älskar dom av hela mitt hjärta.

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar & även skicka iväg ett mejl till ett viktigt ställe.
Vill ha det här ordnat nu, så att allting snart är klart.
Sen blir det Cityville.

Heippa!

Kommentarer

  • Malin mamma till Savannah säger:

    Vad kul att du har så bra relation till din mamma:)



    Det önskar jag med att jag hade :( <3

    2012-01-19 | 07:09:40
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: