Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tre heta ämnen mellan mig och min pojkvän just nu:

Kategori: Hate me or love me.

  • Lilja's andra tand som kom här om dagen, vi pratar om den och han säger hur mycket han älskar oss båda och hur mycket han skulle kunna göra för oss båda, han berättar hur mycket han saknar henne & hur mycket han ska lära henne och sådär. Mina älsklingar!
  • Kryssningsdags? Dom som läser Natalie eller Therese's blogg vet ju att dom ska på kryssning ett datum nu i Januari och jag och Älsklingen min har diskuterat om vi ska haka på och gunga hela båten tillsammans med dom och andra härliga människor, som även dom gjort gastric by pass operation. Skulle vara superkul och som det ser ut nu, lär det bli av! WIIIIIIIHO!
  • Om att flytta ihop, starta vårt liv tillsammans som en liten familj men framför allt att ta en resa någonstans och bara komma bort från den här idiotiska miljön ett tag och få andas nu och fräsch luft, även om det så bara är för en vecka men det skulle vara underbart att få komma bort en sväng.

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Inboxade dig en bild på vagnen på Facebook :)

    2012-01-09 | 01:13:05
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: