Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till ytterligare en Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

haha om Svar till Anonym.:
Du var visst gravid. Lögnare. Hoppas din dotter dör.
haha om Svar till Anonym.:
Du var visst gravid. Lögnare. Hoppas din dotter dör.


Du måste vara en psykiskt störd människa som hoppas att ett barn dör, hoppas att ett oskyldigt barn dör. SÖK HJÄLP! Om jag var gravid eller inte har varken DU eller någon annan med att göra så DÄRFÖR kan du och alla andra sluta diskutera den saken nu. Ni får tro vad ni vill om jag var gravid eller inte är en sak som BARA jag och min pojkvän vet om och det är BARA vi som har med den saken att göra!

Kommentarer

  • maria säger:

    Shit vad är det för människa ??



    Och vad menar den med att du var gravid ???



    Men Men fett sjuk.....



    Kram Maria

    2012-01-03 | 13:17:11
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • maria säger:

    Ok det har jag missat!!!!



    Love Maria

    2012-01-03 | 15:43:54
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • shakila säger:

    Hej Emelie! Jag måste bara säg att jag tycker inte du ska svara på sånt. Om du var gravid eller inte har ingen annnan med att göra. Dem där människorna vill bara göra dig lessen. Skit i dem! Nytt år nya tag. Skit i alla som snackar skit om dig, dem finns inte! Folk kommer alltid prata varesig man gör bra eller dåliga saker så lägg inte ner din energi på sånna människor. Trash är vad dem är.

    2012-01-03 | 15:51:41
  • Cattis säger:

    Den där idioten som önskar livet ur din dotter, skulle jag vilja trä en sopsäck över och slå jääävligt hårt!

    2012-01-03 | 18:07:43
    Bloggadress: http://cattislillamirakel.bloggo.nu
  • therese säger:

    VIlken jävla fitt-idiot till människa som skriver såna kommentarer!

    Du borde kolla upp IP nummer och anmäla den jäveln!

    2012-01-03 | 18:55:04
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Den som skriver nåt sånt måste vara allvarligt sjuk...en barnslig människa med grava psykiska problem som önskar livet ur små barn.Om du som skrev detta läser detta gör dig själv en tjänst...åk till akutpsyk och lägg in dig innan du blir helt lost.

    Håller också med Shakila, lägg ingen energi på att svara,försvara eller förklara dig.Det är enbart DIN ensak. Stor kram till dig och din söta dotter

    2012-01-03 | 19:19:35
  • Emelie - Ung & Kär mamma. säger:

    Hej Shakila & Anonym!

    Folk får gärna prata om MIG, det har jag inga problem med egentligen, men att dom blandar in ett oskyldigt barn, det är då jag börjar undra vart världen är påväg egentligen. Men jag försöker att inte ägna så mycket tid åt dessa kommentarer men som sagt är svårt när dom blandar in mitt barn, mitt barn som inte alls har något med min blogg att göra.

    2012-01-03 | 19:37:40
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/
  • Sara säger:

    Hahaha varför blir man aldrig förvånad över folkets idiotiska beteende!

    Att man ska önska en annan persons död, speciellt BARN så visar man bara hur mogen man är!



    Vet fan inte vilken uppfostran du fick men barn är oskyldiga. Har du problem med Emelie va kvinna nog och ta det öga mot öga äckliga människa!!



    Gumman skit i såna typer och låt henne säga va hon vill så länge hon har ork, släng såna typer då dom inte kommer långt ;)!



    Kram

    2012-01-03 | 19:42:41
    Bloggadress: http://sarinas.blogg.se/
  • malin säger:

    Vilken sjuk människa hoppas att ett barn ska dö?

    En sådan person borde låsas in och söka psykisk vård.

    Du har en jätte fin dotter, och våra barn är det bästa vi har så varför vill nån önska livet ur ett litet barn?

    SJUKT!!!

    Stå på dig och svara inte på sådana kommentarer!

    kika gärna in på min blogg kram!

    2012-01-03 | 21:26:11
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • Tess säger:

    Fy faaan vad arg jag blir! Usch på dig hemska människa, säger som dom andra: Sök hjälp!



    Du har en jättegullig fin dotter Emelie, helt underbar är hon! Jag såg videoklippen på henne på Facebook, såå jävla goo.. :)



    Kram!

    2012-01-03 | 22:21:07
  • Cattis:) säger:

    Troligtvis en mupp som är avundsjuk på ditt liv, och inte själv kan få barn skulle jag tro!



    Eller så är de en liten unge på 7bast.

    2012-01-04 | 12:47:56
    Bloggadress: http://cattislillamirakel.bloggo.nu
  • Anonym säger:

    Jag tycker att du ska polisanmäla den människan som skrev så om din dotter. Det är ju allvarligt, människan är ju spyskiskt sjuk. du har ju ip numret

    2012-01-06 | 13:43:49

Kommentera inlägget här: