Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Mikael.

Kategori: Hate me or love me.

Mikael om Min hemska resa, från människa till offer.:
Vart hände våldtäkten? Hemma hos någon av killarna eller ute? Varför följde du isådanafall med dem hem?? Ensam tjej med 5 killar. Visst ska man kunna följa med hem utan att bli våltagen. Men du säger ju själv att du inte kände dem. Om man inte känner människor så väl, utan bara vet vem det är, då följer man inte med som ensam tjej med 5 killar
Mikael om Min hemska resa, från människa till offer.:
Vart hände våldtäkten? Hemma hos någon av killarna eller ute? Varför följde du isådanafall med dem hem?? Ensam tjej med 5 killar. Visst ska man kunna följa med hem utan att bli våltagen. Men du säger ju själv att du inte kände dem. Om man inte känner människor så väl, utan bara vet vem det är, då följer man inte med som ensam tjej med 5 killar



Har jag någonstans sagt att jag följde med dessa killar? Redan innan våldtäkten hände, så var jag rädd om mig själv och om mitt liv, jag skulle aldrig i hela mitt liv gå med fem killar jag inte känner, varken bara vara ute själv med dom eller hemma hos dom frivilligt. Men nu är det så att det hände ute på en grillplats, alla skulle bege sig hemåt och jag skulle hämta min väska som låg i skjul och när jag väl kom ut, fanns det ingen annan där förrutom dessa killar, dom jag trodde jag skulle gå med hade antigen missuppfattat och gått utan mig eller så vet jag inte vad det var.. Men som du försöker få det att låta, är det som att en tjej inte ska kunna gå med kortkort om en tjej vill (vilket jag inte gjorde), inte kunna gå hem till någon okänd människa som dom kanske raggat upp på krogen eller något liknande för gör dom det och blir våldtagna så är det deras fel. Är det så du menar? Vill bara förstå din ganska korkade kommentar enligt mig.

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Har du anmält personerna som våldtog dig? Blev dem dömda för det dem gjort mot dig? Varför lämnade dina tjej kompisar dig ensam den natten? Riktiga vänner håller ihop och väntar på varandra, riktiga vänner lämnar inte varandra ensamma.

    2012-01-08 | 11:11:35
  • Emelie - Ung & Kär mamma. säger:

    Jag har anmält dom och alla förrutom en blev dömd till 8 månaders ungdomsfängelse.



    Varför jag blev lämnad ensam av personen som skulle ha väntat är en idag ouppklarat, då jag frågat vid flera gånger varför jag blev lämnad men har fått flera olika svar vid nästan varje tillfälle, så därför kan jag inte svara på det.



    Men du har rätt, riktiga vänner håller ihop och därför vet jag att detta inte är en riktig vän & idag inte ens min vän.



    :)

    2012-01-08 | 19:39:31
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: