Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Karina.

Kategori: Hate me or love me.

Karina om Min hemska resa, från människa till offer.:
Blev du våldtagen eller lyckades du komma undan männen? Kände du dem eller var det några okända människor?
Karina om Min hemska resa, från människa till offer.:
Blev du våldtagen eller lyckades du komma undan männen? Kände du dem eller var det några okända människor?




Hej Karina!
Jag blev våldtagen av 5 killar som jag inte direkt kände men några av dom hade jag stött på lite här och var under en tid, men jag skulle inte säga att jag kände dom. Jag blev fasthållen både med armar, ben och mun så jag hade ingen chans att kunna försvara mig (inte för jag hade vågat heller). Tack för din kommentar, trots det tråkiga ämnet men förstår att några undrar och jag tycker att det är bättre att fråga som du precis gjorde, än att dra egna slutsatser och därför tackar jag innerligt för din kommentar. Ha det bra & ta hand om dig. Kram!

Kommentarer

  • Karina säger:

    Jag är väldigt ledsen för din skull, hoppas att du mår bättre nu, kram

    2012-01-07 | 15:15:29
  • Therese säger:

    Kan du hålla dig till att röka BARA när du dricker är det väl okej?

    Jag menar så ofta dricker du ju inte...

    Svinduktigt ändå tycker jag!



    2012-01-07 | 16:02:24
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Monika säger:

    Hemskt! Finner inga ord :( Stark du är! Hoppas allt kommer gå bra i resten av ditt liv!

    2012-01-07 | 17:49:43

Kommentera inlägget här: