Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Slutat röka.

Kategori: Mammalivet

Har suttit och spelat Cityville och ätit en kvällsmacka med krasse på och det är ju så otroligt gott och nyttigare än massa annat jag ätit under årens gång. Men nu ska jag verkligen ta tag i mina matvanor och sluta äta massa onyttigheter och framför allt sluta med all läsk jag dricker.

Förresten så har jag slutat röka helt och hållet nu, känner inte ens suget efter en ciggarett längre och när jag känner min Pappa lukta rök, blir jag så äcklad av just det, så jag tror den värsta biten är över nu och jag tror det är dags att presentera ett rökfritt jag.
WIIIIIIIIIIHO!

Nu blir det till att krypa ner i säng.
God natt på er allesammans!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis till ditt rökfria liv, superbra gjort. Kram

    2012-01-07 | 07:15:20
  • Therese säger:

    Vet du..Jag känner typ så.

    Att om jag går ner i vikt och blir "normalviktig" så kanske jag kommer se ner på andra tjockisar.

    Inte för att jag VILL se ner på någon. Absolut inte.

    Men det är en rädlsa jag har att jag kommer göra.

    Ungefär som att kan Jag kan alla.

    Förstår du??



    Ser du ner på någon som är större än dig??

    Ens lite lite granna?

    Eller känns det skönt att äntligen inte vara den tjockaste jämt??

    Jag är och har alltid varit den tjockaste.

    Vilka jag än umgåtts med.

    Och det är inte alltid så jätteroligt, men nu ska det bli ändring på det minsann! =)

    2012-01-07 | 07:22:10
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Therese säger:

    Fan vad duktig du är som har slutat röka!

    Natalie har slutat, min mamma med och du.

    Nu är det bara jag kvar..

    Men jag ska sluta efter kryssningen tänkte jag.

    När jag börjar simma.

    Ska ju köpa simkortet när lönen kommer nu i januari.

    Och träna och simma funkar inte. Måste få bättre kondition!

    2012-01-07 | 07:23:26
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • maria säger:

    Va duktig du e med rökningen



    Tack för ditt svar oxo om flytten



    Kramizzzzzzz Maria

    2012-01-07 | 11:58:22
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Sofie säger:

    HEJA DIG!!!! Du är så duktig :D

    2012-01-07 | 12:26:50
  • Esmeralda<3 säger:

    sv: Ja det var faktiskt jättemysigt:)

    2012-01-07 | 13:49:21
    Bloggadress: http://esmeraldaaa.blogg.se/
  • Therese säger:

    Jag förstår vad du menar..

    Och det måste kännas underbart att inte alltid vara den tjockaste!

    Längtar tills jag kan känna så den dagen!



    Jag sitter o läser alldeles för många viktsidor nu för tiden. Har blivit besatt och det är INTE bra!

    Ska försöka sluta. Sluta jämföra mig med andra och bara köra mitt eget race.

    Allt löser sig säkert med tiden =)

    2012-01-07 | 16:03:49
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Emmaa säger:

    Heja Heja :)

    Va duktig du är som slutat röka! Ta en sak i taget, ta rökningen först och sen kör du på med läsk o så!

    Styrkekraam

    2012-01-08 | 09:04:08
    Bloggadress: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: