Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Nu har jag bestämt mig.

Kategori: Mammalivet

Tjenare!


Jag har bestämt mig, jag låser inte min blogg men det kommer bli en hel del ändringar ett tag framöver, kommer kanske inte uppdatera lika privat som jag gjort och kommer kanske heller inte lägga upp så mycket bilder på min dotter då någon hoppades att hon skulle dö, som många av er vet och en människa som hoppas på något sånt och skriver ut det, vet man aldrig med. Kanske fortsätter det psykiska beteendet till något annat & blir till stalking och därefter fullföljer det den en gång hoppats på. Så för att skydda min dotter, så kommer det inte komma upp bilder på henne i bloggen. Jag kommer nämna henne i mina blogginlägg, men av både kärlek & rädsla väljer jag att inte lägga upp bilder på henne och det här perioden kanske inte håller i sig föralltid, utan vem vet.. När jag känner att det är lugnt igen så kanske det kommer upp bilder på min dotter igen.

Hur som helst, åkte ju ner till Elgiganten för att lämna in min telefon och snälla som dom var lät dom mig låna en gammal Samsung telefon, men helt seriöst blev jag sugen på att börja använda en lite senare mobil än Nokia 3310, men minns ni hur bra batteri den hade och minns ni att man kunde kasta dom i både berg och i vatten utan att den ens reagera? Varför ha värsta high tech telefonen när jag har en digitalkamera att ta bilder med? Är det någon av er mina läsare som har en gammal telefon att skänka till mig? Alltså, jag är verkligen seriös då jag ofta tappar telefonen i golvet och Lilja är ju väldigt intresserad av mobilen också.

Men efter Elgiganten så blev det att åka hem och då bestämde vi oss för vad vi skulle äta till middag och det fick bli korv med makaroner, vi alla här hemma är mer eller mindre slut så lika bra att göra något snabbt och enkelt men dock inte sådär jätte nyttigt, men jag och Mamma gick iallafall ner till affären medans Lilja var hemma med hennes Morfar, hon låg ju ändå bara och sov så varför ska jag väcka henne för att släppa med henne ut, när min Pappa kunde passa henne dom 5 minuterna det tog på ICA.

Vi åt middag och sen kollade vi på The Voice Sverige och det är ett av dom bästa program jag sett på länge faktiskt, har aldrig gillat varken Idol, True Talent och allt vad det nu heter men The Voice Sverige diggar jag som attans. Var det någon mer som kollade på det, isåfall vad tyckte ni?

Efter att ha tittat en stund på tv hoppade jag in i badet och låg där ett tag.
Nu sitter jag här framför datorn och spelar lite Cityville.
Lilja sussar så sött och ska nog också ta och göra det snart, imorgon är det mycket att stå i bland annat att rensa bort julen och därefter ringa en del samtal.

Hörs!

Kommentarer

  • Bruttski säger:

    Va trist att det finns såna personer..

    Och läskigt. Känner du nån av dessa?

    Jadu, känner du så och dessa personer vägrar gen sig så förstår jag dig..

    2012-01-04 | 23:29:05
    Bloggadress: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com
  • maria säger:

    Bra val att inte låsa!!!



    Hoppas din Torsdag blir fin...



    Kram Maria

    2012-01-05 | 09:17:55
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: