Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Nattinlägg.

Kategori: Mammalivet

Även fast jag inte startat datorn ikväll och väljer att uppdatera ifrån mobilen hindrar inte det mig från att uppdatera er med en del inlägg. Jag vet att jag inte svarat på era kommentarer, men lovar att göra det imorgon och vet även att dom få få bilderna jag tog i helgen inte heller kommit upp men även dom uppdaterar jag imorgon innan jag beger mig mot Södertälje och tjejerna.

Kvällen har bestått av att smsa med Älsklingen min och dessutom Therese och Natalie. Har fått beskrivning på hur man åker och även en del snack inför Fredag och allt det här pratet, att se all pepp runt om på facebook, gör ju en nästan tokig. Den här veckan kommer säkert gå sjukt långsamt, just bara för jag vill att det ska vara Fredag imorgon. Har iallafall bestämt mig för att se till att göra saker i veckan. Ska se till att träffa Johanna och Sami, sen blir det ju att kolla runt om man hittar något snyggt till kryssningen med tjejerna på Onsdag eftermiddag och på kvällen blir det ju but handla hem mat och blöjor och annat som behövs, en månad framöver till Lilja. På Torsdagen blir det att tvätta kläder. Men därefter så vet jag inte, ska väl försöka ta mig förbi Viking Line och prata med dom också.

Nu blev det ett himla långt inlägg, men Lilja är i rummet och försöker somna om men hon är så extremt mammig nu att hon knappt vill sova om hon inte får ligga på mig. Min älskling!

Trots att jag inte riktigt vill ha bebis nu så kan jag inte undgå att längta efter bebis, en liten bebis som ligger i min famn så lugnt och tryggt, en bebis som luktar bebis. Jag längtar efter att få ett till barn men inte just nu, vill ge Lilja all tid först och dessutom vill jag att hon ska hinna fylla ett innan en ny bebis kommer.

Nej, nu låter inte Lilja mer så nu blir det att ringa Älsklingen min och sen sova några timmar. God natt!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Kul med ktyssning

    Är det på Fredagen ni åker?



    Kram Maria

    2012-01-23 | 07:12:36
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: