Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Myshelgen har bara börjat.

Kategori: Mammalivet

Shululu!

Jag och Lilja vaknade vid 08.00 imorgon och väckte resten av lägenheten, haha. Vaknade pigg och glad så det kändes bra, Lilja lekte på golvet och busade runt med Nova. Carina har nyss varit här men gick samtidigt som Mamma åkte och lämnade Lilja till hennes pappa, och med honom ska hon vara några timmar innan det är dags för oss att åka mot Gävle, men innan vi åker till Gävle så ska vi åka in till Centralen och äta ute tillsammans med Mamma & Nova, bara för mysighetens skull.

Blev tyvärr ingen träff med Jenni idag, men det blir ju någon annan dag.
Förhoppningsvis under nästa vecka.

Nu ska jag spela lite på Cityville och sen börja med lunch för att sen hoppa in i badet, packa och göra mig klar för att försök äta middag & sen åka till älskade älskade Gävle och träffa min underbara blivande man och umgås med vänner, Wicktoria vill ju komma förbi imorgon och träffa Lilja (eftersom hon aldrig gjort det) så det lär hon göra. Sen kommer jag väl även träffa B & A en del, och sen även Älsklingen's kusin.
Säkert annat folk också.
Alltid lika trevligt med folk.

Ska ta med mig lite filmer till Älsklingen min, så vi kan ligga och titta på film hela helgen.
Mysfaktor 10.

Laaaaaaaaater, lovely peeps!

Kommentarer

  • Malin mamma till Savannah säger:

    Ha en bra helg<3

    2012-01-20 | 13:15:08
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • kajsa säger:

    nää de e väl inte så många i Gävle som fått träffa Lilja?hon är ju inte här lika mycket som dig väl?

    2012-01-20 | 13:50:25
    Bloggadress: http://kajsanilsson2.blogg.se/
  • Maria säger:

    Ha så trevligt



    Trevlig Helg

    Maria

    2012-01-20 | 14:09:31
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • kajsa säger:

    nää har inte me det att göra... och tack för piken förresten :) fattar ju att de e mej du menar :)

    2012-01-20 | 15:30:09

Kommentera inlägget här: