Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

MITT 2011!

Kategori: Listor.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Födde barn
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga speciella nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, väldigt många. :)
4. Dog någon som stod dig nära?
- Ja, min älskade Rosa <3
5. Vilka länder besökte du?
- Finland.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
- Körkort och att bo ihop med min pojkvän.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- Nyårsaftonsnatten och 12 Juni.
8. Vad var din största framgång 2011?
- Att jag insåg att jag faktiskt kunde älska och bli älskad.
9. Största misstaget?
- Att jag släppte in dig i mitt liv igen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Beror på hur man menar sjuk, haha.
11. Bästa köpet?
- Finns massvis med BRA köp.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Lilja
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Alla Lilja's framsteg och varje gång Amar visade mig extra mycket kärlek.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Det vackraste med Cecilia Wennersten och Bala Bala med Mohammad Al Salem.
15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år?
- Både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Umgåtts mer med mina underbara vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ägnat så mycket tid åt falska människor.
18. Hur tillbringade du Nyår?
- Tillsammans med min pojkvän och sådär då vi firade ett år. Bästa nyårsafton!
19. Blev du kär i år?
- Natten till 2011 vågade jag erkänna för alla att jag blev kär ;)
20. Favoritprogram på TV?
- Hem till gården, haha.
21. Bästa boken du läste i år?
- Varför gråter inte Emma?
22. Största musikaliska upptäckten?
- Hmm...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Att spendera den med min pojkvän.
25. Något du önskade dig men inte fick?
- Nej, för allt jag önskade mig fick jag.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Var med min pojkvän och även några av hans kompisar.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Nej tror inte det faktiskt.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Som tidigare år. Typ nästan.
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Typ ingen.
30. Vem saknade du?
- Ingen direkt.
31. De bästa nya människorna du träffade?
- Lotta & Anette.
32. Hur ser det ny året ut?
- Lilja blir ett och börjar på dagis. Jag söker jobb / utbildning och börjar ta körkort. Planera för eventuell flytt under året och självklart ha världens bästa tid med barn, pojkvän, föräldrar, bröder och vänner!
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Födde barn


2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga speciella nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, väldigt många. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
- Ja, min älskade Rosa <3

5. Vilka länder besökte du?
- Finland.

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
- Körkort och att bo ihop med min pojkvän.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- Nyårsaftonsnatten och 12 Juni.

8. Vad var din största framgång 2011?
- Att jag insåg att jag faktiskt kunde älska och bli älskad.

9. Största misstaget?
- Att jag släppte in dig i mitt liv igen.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Beror på hur man menar sjuk, haha.

11. Bästa köpet?
- Finns massvis med BRA köp.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Lilja

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Alla Lilja's framsteg och varje gång Amar visade mig extra mycket kärlek.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Det vackraste med Cecilia Wennersten och Bala Bala med Mohammad Al Salem.

15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år?
- Både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Umgåtts mer med mina underbara vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ägnat så mycket tid åt falska människor.

18. Hur tillbringade du Nyår?
- Tillsammans med min pojkvän och sådär då vi firade ett år. Bästa nyårsafton!

19. Blev du kär i år?
- Natten till 2011 vågade jag erkänna för alla att jag blev kär ;)

20. Favoritprogram på TV?
- Hem till gården, haha.

21. Bästa boken du läste i år?
- Varför gråter inte Emma?

22. Största musikaliska upptäckten?
- Hmm...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Att spendera den med min pojkvän.

25. Något du önskade dig men inte fick?
- Nej, för allt jag önskade mig fick jag.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Var med min pojkvän och även några av hans kompisar.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Nej tror inte det faktiskt.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Som tidigare år. Typ nästan.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Typ ingen.

30. Vem saknade du?
- Ingen direkt.

31. De bästa nya människorna du träffade?
- Lotta & Anette.

32. Hur ser det ny året ut?
- Lilja blir ett och börjar på dagis. Jag söker jobb / utbildning och börjar ta körkort. Planera för eventuell flytt under året och självklart ha världens bästa tid med barn, pojkvän, föräldrar, bröder och vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: