Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kvällsinlägg.

Kategori: Mammalivet

God kväll!

Dagen har bestått av att gå ner till ICA, ätit lunch och samtidigt tittat på Hem till gården som är tillbaka efter ett juluppehåll på 4an, wiiho! Därefter blev det till att mysa runt med Lilja och Nova i soffan, även busa en del med dom, Lilja är ju så busig och ska klättra över allt och ingenstans och dra i allas hår, men det är bara kul att se henne utvecklas, älskar att se min dotter utvecklas och göra nya framsteg varje dag. Hon har ju inte riktigt än börjat krypa, men snart är hon där och då gäller det att se upp och hänga med i farten, haha. Men efter att ha busat runt i flera timmar blev det dags att åka en sväng in till stan för att handla en speciell grej, och sen hem för att laga middag och det fick bli Spaghetti med köttfärssås och jag är så stolt över mig själv, jag har ju alltid hatat att laga mat men börjar mer och mer gilla det men det har nog med att göra att jag idagens läge, kan göra mer än bara korv med makaroner. Dock kan jag ju inte super mycket, jag lär mig fortfarande men börjar faktiskt tycka det är kul att lära mig nya saker.

Efter maten, blev det till att busa lite till med prinsessorna och därefter så blev det att kolla på tv och prata med Älsklingen min, hatar att inte kunna prata med honom hela tiden men eftersom han jobbar är det svårt att ringa hela tiden men han ringer så fort han kan och har tid och slänger iväg så gulliga och fina sms hela tiden. Min fina blivande älskade man! Jag blir bara mer och mer kär i den där karln, för varje sekund som går.

Är dödstrött, så ska väl snart ta och göra som Lilja och krypa ner i sängen.
Men vill att Älsklingen min ska sluta först så att vi kan säga god natt till varandra, för jag har ju en tendens att SOVA djupt, och då hör jag inte mobilen även fast den är på högsta volym.
Har ju fått mammaöron, så det ända jag vaknar på är när Lilja skriker och då kan telefonen ha ringt bara någon minut innan, men den hörde jag inte alls, haha.

Hoppas ni haft en fin början på denna nya vecka.
Puss & Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: