Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kvällsinlägg 6 Januari 2012.

Kategori: Mammalivet

God kväll!

Lilja träffade ju som sagt sin pappa idag och tydligen passar det inte att träffa henne en vardag i veckan och varannan helg då det är så kallt ute, utan det ska minskas till en vardag i veckan. På ett sätt kan jag förstå honom, då det faktiskt är kallt ute och Lilja är sjuk och ganska mammig, men han har ju ändå ett hem att vara i, så kylan är ingen ursäkt för min del faktiskt.

Hon var extremt gnällig, då hennes tänder bökar men hon somnade ungefär när The Voice Sverige började och det var ju tur det, får då kunde jag titta på det i lugn och ro och både höra dom bra och lite sämre talangerna. Men efter att ha kollat klart på The Voice Sverige, satt jag på en maskin med tvätt och sen la jag mig i badet och pratade med Älsklingen min, vi pratade dock bara en kort stund av mitt långa bad och jag har insett nu hur tråkigt det är att ligga och bada utan att ha internet på mobilen, det var ju annars det jag brukade roa mig med.

När jag pratade med Älsklingen min insåg jag hur mycket jag längtar efter honom, vi sågs förra helgen men vi kommer inte ses den här helgen och förmodligen inte nästa helg heller. Det är så svårt att sova utan honom brevid mig, men en sak vet jag och det är att vi kommer uppskatta varandra mer om det tar längre tid innan vi ses och att vi inte ses har ju faktiskt med något som kan hjälpa oss att starta vårt liv tillsammans.

Nu ska jag spela lite Cityville.
Puss!

Kommentarer

  • Coquina säger:

    Hoppas lilltjejen kryar på sig! Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

    2012-01-07 | 00:36:05
    Bloggadress: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: