Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kvällsinlägg.

Kategori: Mammalivet

Blev inte en promenad till Mamma's jobb, då Lilja somnade precis innan vi skulle ha gått och inte tänkte jag vara elak och väcka henne för att klä på henne, för bådas skull. Men när hon vaknade blev det att börja busa nere på golvet igen, hon verkligen älskar det där. Mamma kom hem och hade med sig Nova, vilken underbar överraskning. Nova hade fått spruta idag, så hon "kunde" inte röra armen och det var så synd om henne. Prinsessan då!

Till middag fick det bli stuvade makaroner med falukorv, var sjukt längesen jag åt stuvade makaroner så varje gång jag äter det älskar jag det och har glömt bort hur jävla gott det är, men tur att man blir påmind ibland och verkligen njuter av måltiden och under tiden vi åt så kom även Brittis förbi och lämnade Shadde och både jag och Lilja fick oss en varsin present, jag fick två badbomber, så nu kan jag ha det ännu mer mys när jag badar och Lilja fick en klänning och ett bar tights till det. Tack snälla!

Har smsat en del med Älsklingen min nu på kvällskvisten.
Så himla mys och bäst att ha någon som honom i mitt liv.

Lilja bökar ju runt en del när hon ska sova, hon vill liksom inte sova i sin säng.
Hon brukar oftast somna på mig först, men så fort jag lägger ner henne i sängen så gallskriker hon, älskade barn! ♥ Hon är väldigt mammig nu och nöjer sig inte med det minsta, men har lyckats få henne att somna nu iallafall. Kanske vaknar hon senare imorgon p.g.a det här?
I WISH!

Nej, nu ska jag läsa bloggar & spela Cityville.
Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: