Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Fredagen den trettonde.

Kategori: Mammalivet

Många anser ju Fredagen den trettonde, som en otursdag.
Men dom senaste åren, på denna dag har det hänt något extra roligt.
Någonting jag sett framemot, eller så slår någon av mina önskningar in.
Så jag kan nog härmed förklara Fredagen den trettonde som en tur dag för mig.
Sjukt egentligen, haha!


Har inte druckit coca cola light sen iförrgår. och om jag ska vara ärlig är jag inte ett dugg sugen på det. Köpte en coca cola light igår, men jag drack den inte och har inte druckit den idag heller och kommer inte göra det heller, jag är faktiskt stolt över mig själv att jag lyckats klara det här.

Sitter för tillfället och sminkar mig och dricker en redbull.
Ska ut på lite äventyr ikväll, men vad för äventyr säger jag inte.
Det får förbli en liten hemlighet, tills äventyret är avklarat.

Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: